نیوز نیوز .

نیوز

آبکاری قطعات از دیگر مواردی است که تبحر و تخصص در آن حرف اول را میزند

آبکاری قطعات از دیگر مواردی است که تبحر و تخصص در آن حرف اول را میزند.سطح براق شیر آلات کلار تحت فرآیند پوشش دهی مخصوص به خود توسط پرسنل متخصص در سایت آبکاری شرکت کلار انجام می پذیرد.شیر آلات کروم رنگ ، تحت آبکاری بسیار با کیفیت و قوی (پوشش آبکاری آن ۳۵ تا ۴۰ میکرون می باشد) نسبت به شیر آلات مشابه خارجی قرار میگیرند.شیر آلات سفید رنگ با روش الکترو استاتیک به جهت نوع خاص پوشش و دقت بیشتری که لازم دارند بعد از پاشش مواد در محیط مخصوص به خودشان در کوره پخت قرار میگیرند تا با گذر کردن از مسیر تولید و قرار گرفتن در دستان مشتری لبخند رضایت را برای آنان به ارمغان بیاورند.آن دسته از شیرآلات کلار که در رنگهای طلایی،طلایی مات،کروم مات تولید میشوند علاوه بر آبکاری،تحت روش PVD پوشش رنگی خود را کامل میکنند.روش مورد نظر یا (Physical Vapor Deposition)از جمله روشهای پوشش دهی به شیر آلات می باشد که مقاوت بیشتری را در برابر سایش ایجاد ،و پوشش سخت تری را به وجود می آورند.

شستشوی کامل سینک در صورتی که شیر ظرفشویی کوتاه باشد، کار راحتی نیست. از همین روش برای پاک کردن رسوبات روی بدنه شیر نیز میتوان استفاده نمود. از مزایای دیگر شیر آفتابه بیده توکار رومر شودر در کنار زیبایی می توان به طراحی خاص آن اشاره کرد که در کنار اشغال فضای کم از محیط ، این امکان را به شما می دهد تا استفاده راحت تری از آن داشته باشید و علاوه بر آن رسوب پذیری سطح آن را نیز بطور قابل توجهی کاهش می دهد. شیرالات پدالی، بیشتردراماکن عمومی مثل بیمارستان، مدارس و هتلها مورداستفاده قرارمیگیرند و مزایایشان درمیزان مصرف کم آب است و همچنین عدم تماس دست که باعث انتقال بیماری نمیشود. قیمت شیرآلات از جنس سرب خشک نسبتاً پایین است اما این نوع شیرآلات نیز در اثر تماس مداوم با آب به سرعت دچار پوسیدگی شده و خرد می شوند. شیرآلات ساختمانی بنا به نوع و کیفیت آلیاژ ساخت ممکن است بر اثر استفاده زیاد یا قدیمی بودن دچار مشکلات یا خرابیهایی مانند کدر شدن، از بین رفتن آبکاری، گرفتگی یا نشت آب نیاز به تعویض داشته باشند. شما به عنوان خریدار شیرآلات بهداشتی باید عوامل زیر را نیز در نظر داشته باشید؛ چرا که شیرآلات از جمله تجهیزاتی است که هر چندین سال یک بار خریداری می شود و بهتر است دچار ایراد و اشکال نشود.

بهتر است که پیش از شروع پروژه درباره برخی مسائل با نصاب شیرآلات بهداشتی صحبت کرده و از آن ها درباره مقدمات لازم برای نصب انواع شیرآلات ساختمانی سوال بپرسید. انتخاب انواع شیر توالت اهمیت بالایی دارد؛ چراکه این نوع کالا از جنس کالاهای مصرفی نیست و پس از خرید، در صورت داشتن کیفیت بالا تا سال ها مورد استفاده قرار می گیرد. شیر توالت بیده توکار شودر رومر یکی از شیرآلات این شرکت می باشد که با استفاده از امکانات روز توانسته نظر متقاضیان بسیاری را به خود جلب کند. مدل آوا kwc دارای شیرآلات توکار و روکار می باشد. شیر آفتابه بیده توکار رومر شودر در رنگ های کروم ، شیری کروم ، شیری طلایی ، مشکی ، مشکی طلایی ، کروم مات ، طلایی و طلایی مات و با ضمانت 5 ساله تولید می شود. استفاده از هر نوع باطری متفرقه و غیر استاندارد موجب صدمه زدن به شیر خواهد شد . درب قفلدارجا مایع صابون VTC-80 دارای درب قفل دار در قسمت بالای خود میباشد که استفاده از دستگاه را در محیط های عمومی که امکان دستکاری بوسیله افراد متفرقه وجود دارد را ممکن میسازد .

مایع ریز چشمی دیواری بهترین گزینه برای استفاده در مکان های عمومی می باشد. برای مثال می توان به طراحی های قدیمی و رومی، طراحیهای شیشه ای، طراحی به شکل تلمبه چاه، طراحیهای آینده نگرانه و از این دست اشاره کرد. 2. دست کاری یا بازو بسته کردن قطعات محصول توسط افراد غیر متخصص . این شرکت به منظور گسترش فعالیت های خود در سطح جهانی فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با سالن های مجهز و ماشین آلات به روز در زمینه ماهیچه گیری - ریخته گری تراشکاری - آبکاری و سالن مونتاژ و بسته بندی به سیستم تولید این مجموعه اضافه کرده است. شیر الکترونیک HD 220 که مخصوص توالت و سرویس بهداشتی طراحی شده است با دارا بودن سیستم عملکرد On/Off می تواند نهایت رعایت اصول بهداشتی را برای اینگونه محیط به ارمغان آورد . این کالا همچنین مجهز به سیستم کنترل هوشمند آب بوده و داری منبع تغذیه 2 گانه باتری و آدابتور 6 ولت با عمر باتری طولانی بین 1 تا 3 سال است .

مرجع مقاله:

https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۹:۲۷ توسط:نیوز موضوع: نظرات (0)