نیوز نیوز .

نیوز

برنامه اقامت کاری کانادا از طریق تاسیس شعبه ای از یک شرکت فعال در کانادا

برنامه اقامت کاری کانادا از طریق تاسیس شعبه ای از یک شرکت فعال در کانادا
کانادا دارای یک نوع اجازه کار است که به برخی افراد اجازه می دهد تا به طور موقت در کانادا به عنوان یک نیروی انتقالی درون شرکتی یا فردی که قرار است شعبه راه اندازی شده شرکتی را در کانادا فعال کند، وارد شده و شروع به کار کنند. اگر یک شرکت بین المللی دارای مکانی در داخل کانادا باشد ، آن شرکت می تواند درخواست کند تا یک یا چند عنصر ارشد و کلیدی از کارکنان خود را به محل کانادا منتقل کند. درخواست ویزای انتقال درون شرکتی به شرکت و کارمند این امکان را می دهد تا از درخواست LMIA اجتناب کنند ، زیرا این مجوز کار معاف از LMIA است. انتقال دهندگان واجد شرایط درون شرکت نیاز به مجوز کار دارند و از ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) معاف هستند. آنها با انتقال تخصص خود به مشاغل کانادایی ، منافع اقتصادی قابل توجهی را به کانادا می رسانند.

شرایط لازم برای برنامه بین المللی تحرک: انتقال درون شرکتی (ICT)
چندین شرط لازم است که شرکت و کارمند بین المللی برای واجد شرایط بودن برای مجوز کار رعایت کنند.

الزامات کلی
موارد زیر شرایط عمومی برای واجد شرایط بودن برای انتقال درون شرکت است:

شما در حال حاضر در آن شرکت بین المللی مشغول به کار هستید و به دنبال ورود به کانادا در یکی از زیرمجموعه ، شعبه یا وابسته های آن شرکت هستید.
شما در حال انتقال به شعبه کانادایی ای هستید که دارای رابطه مستقیم با شرکت مبدا و مشاغل و وظایف قانونی در شرکت مبدا بوده و در آینده نیز خواهد بود.
هدف از انتقال به شعبه کانادایی، در راستای انجام یک مقام اجرایی ، مدیریتی ارشد یا انتقال دانش تخصصی است.
شما به طور مستمر (اثبات شده از طریق حقوق و دستمزد یا فرم دیگر) توسط شرکتی که قصد دارد آنها را در خارج از کانادا در موقعیت تمام وقت مشابه به مدت حداقل یک سال در دوره سه ساله بلافاصله قبل از تاریخ درخواست اولیه منتقل کند ، استخدام شده اید.
شما برای یک دوره موقت به کانادا می آیید.
شما تمام شرایط مهاجرت را برای ورود موقت رعایت می کنید


شرایط شرکت برای انتقال درون شرکتی

به طور کلی ، شرکت باید مکانهای فیزیکی را برای انجام عملیات کانادایی ، به ویژه در مورد دانش تخصصی ، حفظ کند. با این حال ، در موارد خاص مربوط به مدیران ارشد یا مدیران اجرایی ، می توان پذیرفت که آدرس راه اندازی جدید هنوز مشخص نشده باشد. به عنوان مثال ، شرکت ممکن است از آدرس وکیل خود استفاده کند تا اینکه مدیر اجرایی بتواند یک ملک را خریداری یا اجاره کند.
این شرکت باید برنامه های واقع بینانه ای برای کارکنان عملیات جدید ارائه دهد.
این شرکت باید توانایی مالی لازم برای شروع کار در کانادا و جبران خسارت کارکنان را داشته باشد.
هنگام انتقال مدیران یا مدیران ، شرکت باید نشان می دهد که آنقدر بزرگ خواهد بود که از عملکرد اجرایی یا مدیریتی پشتیبانی کند.
هنگام انتقال کارگر دانش تخصصی ، شرکت باید نشان می دهد که انتظار می رود در حال انجام تجارت باشد.
اطمینان حاصل کنید که کار توسط اداره در عملیات کانادایی هدایت و هدایت می شود.

 


مدارک مورد نیاز برای ICT کانادا

مستندات زیر مورد نیاز است:

تأیید اینکه شهروند خارجی در حال حاضر توسط یک شرکت چند ملیتی خارج از کانادا مشغول به کار است و به دنبال ورود به کار در یکی از شرکت های مافوق ، ​​شرکت های تابعه ، شعبه یا وابسته آن شرکت در کانادا است.
تأیید اینکه شهروند خارجی (از طریق حقوق و دستمزد یا قرارداد) به طور مداوم (تمام وقت ، و نه با تجمیع کردن ساعات کار به صورت پاره وقت) توسط شرکت خارج از کانادا، در یک موقعیت تمام وقت مشابه ، حداقل به مدت یک سال در مدت سه سال مشغول به کار بوده است. دوره سال بلافاصله قبل از تاریخ درخواست اولیه ؛
ارائه طرح کلی موقعیت متقاضی در مقام اجرایی یا مدیریتی یا شامل دانش تخصصی (مانند موقعیت ، عنوان ، محل در سازمان ، شرح شغل) ؛
در مورد "دانش تخصصی" ، شواهدی مبنی بر اینکه فرد دارای چنین دانش است و موقعیت در کانادا نیاز به چنین دانش دارد.
طرح کلی موقعیت در کانادا (یعنی ، موقعیت ، عنوان ، محل در سازمان ، شرح شغل) ؛ نشان دادن مدت اقامت مورد نظر ؛ و شرح رابطه بین شرکت در کانادا و شرکت در کشور خارجی (ممکن است افسر برای اثبات رابطه بین سازمان کانادایی و خارجی که مایل به انتقال هستند ، مدرک ملموسی درخواست کند).


زمان بررسی تقاضای اجازه کار انتقال درون شرکتی به کانادا
متوسط ​​زمان انتقال درون شرکتی 10 هفته است ، اما گزینه های اولویت پردازش وجود دارد. افرادی که واجد شرایط برای پردازش 2 هفته ای هستند ، ویزای انتقال درون شرکتی را ظرف 2 هفته دریافت می کنند. این گزینه پردازش با اولویت برای کشورهای بدون معافیت ویزا است (پردازش بیومتریک در این 2 هفته لحاظ نمی شود).

ویزای نقل و انتقال درون شرکتی چقدر اعتبار دارد؟
مجوز کار انتقال درون شرکتی به مدت یک سال معتبر است. اگر می خواهید مجوز کار را از طریق انتقال درون شرکت تمدید کنید ، باید مدارکی ارائه دهید که:

شرکتهای کانادایی و خارجی هنوز روابط واجد شرایط دارند
دفتر جدید در سال گذشته به ارائه مستمر کالا یا خدمات پرداخته است
دفتر جدید نیرو گرفته است.

https://www.immigrationdoor.com/i-8661/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۱۹ توسط:نیوز موضوع: نظرات (0)