نیوز نیوز .

نیوز

اینترنتی داروهایتان را بخرید


کمبود لیزین باعث می شود سرعت رشد بافت های آسیب دیده کاهش یابد. در یک داروخانه اینترنتی شما می توانید از طریق سایت مشاوره ای رایگان درمورد داروها، مکمل های غذایی و یا آرایشی بهداشتی داشته باشید تا متخصصان به سرعت شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیازی نخواهید داشت که برای دریافت درمان و یا هرگونه مشاوره تخصصی درباره دارو یا بیماریتان به مراکز درمانی مراجعه کنید؛ این مسئله هم سبب میشود که در وقتتان صرفهجویی کنید و هم در دوران کرونا باعث مواجهه کمتر با دیگران و کاهش ریسک انتقال بیماری میشود. داروخانه اینترنتی بینسخه با دستهبندی انواع محصولات دارویی مناسب برای تمامی سنین هم برای خانمها و هم برای آقایان، کلیه ملزومات و داروهای پرمصرف را ارائه داده و در معرض دید و سفارش راحت برای خریداران قرار داده است. در واقع با روی کار آمدن داروخانه های آنلاین دیگر مجبور نخواهید بود برای خرید اینترنتی داروهای بدون نسخه ساعت ها در صف داروخانه ها منتظر بمانید بلکه قادر خواهید بود داروهای مورد نیاز خود را از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر سفارش داده و در منزلتان تحویل بگیرید. 

پزشکان و داروسازان آنلاین میتوانند توصیههای تخصصی خود را در اختیار بیماران قرار دهند، مشکل بیماران را حل کنند، بیماری را تشخیص داده و درمان کنند و درصورت لزوم داروی موردنیاز را تجویز و یا داروی قبلی را تکرار کنند. داروخانه آنلاین به صورت شبانه روزی در دسترس شماست. در هر صورت داروکو هیچ گونه مسئولیتی در عدم هماهنگی مناسب بین کاربر و داروخانه ندارد. افرادی که به دلیل بیمار خاصی توانایی بیرون رفتن از منزل را ندارند؛ و یا کسانی که به دلیل کهولت سن نمی توانند از منزل خارج شوند و یا به هر دلیلی خریداران، امکان خروج از منزل را ندارند می توانند به داروخانه آنلاین دسترسی داشته باشند و موارد مورد نیاز خود را تهیه کنند. اگر دارویتان در دسته OCT( داروهای بدون نسخه) باشد، میتوانید بدون نیاز به نسخه پزشک معالج دارویتان را دریافت کنید. اگر قیمتهای داروخانه خیلی بالا یا خیلی پایین بود، به آن شک کنید؛ راههای قانونی هم برای صرفهجویی در هزینهها وجود دارد و اگر قیمت خدمات داروخانه موردنظر بیش از حد پایین باشد، میتواند یک زنگ خطر برای شما باشد. مراقب باشد اگر داروخانهای بدون دریافت نسخه پزشک برایتان دارو ارسال کند، این میتواند یک زنگ هشدار باشد. اگر اپلیکیشن پالسی نو را برروی گوشی خود نصب دارید می توانید به بخش داروخانه آنلاین مراجعه فرمایید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

با این حال فراموش نکنید اگر پزشکتان داروخانه مدنظرتان را نمیشناخت، لزوماً به این معنی نیست که آن داروخانه قابل اعتماد نیست. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در هر زمان، لذت خرید اینترنتی دارو را تجربه کنید. خرید آنلاین دارو چه مزایایی دارد؟ فرایند خرید دارو یا سایر خدمات بهداشتی از داروخانههای آنلاین به این صورت است که ابتدا نسخهتان را برای داروخانه موردنظر ارسال میکنید و پس از بررسی نسخه توسط دکتر داروساز سفارشتان برایتان ارسال میشود. خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی برای فروشنده و خریدار به همراه دارد. بهتر است بدانید بشر تاکنون بیماری های سنگین زیادی را متحمل شده است و شیوع کرونا اولین بیماری سنگین بشری نیست. بهتر است بدانید هنوز واکسنی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری پیدا نشده است. این *** ها دارای مجوزهای رسمی از سازمان بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند و برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

با گسترش اینترنت، محبوبیت خدمات آنلاین در زمینههای گوناگون هر روزه در حال افزایش است؛ از جمله خدمات بهداشتی، درمانی آنلاین؛ برای مثال دسترسی فوری و راحت به متخصصین سلامت نسبت به گذشته گسترش بیشتری یافته است.خرید آنلاین دارو هم یکی دیگر از مواردی است که روز به روز محبوبتر میشود. در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به پرداخت به صورت آنلاین ندارید می توانید در صفحه ی پرداخت گزینه ی ” پرداخت بصورت کارت به کارت ” را انتخاب کنید. این حساسیت زمانی اوج گرفت که مشخص شد بیشتر داروهای قاچاقی که از طریق اینترنت به فروش می رسند داروهای تقلبی هستند یا اینکه در صورت اصیل بودن، تاریخ مصرف آنها گذشته است و مصرف آنها خطر مسمومیت و مرگ را به دنبال دارد. داروخانه آنلاین یا داروخانه اینترنتی داروخانهای است که از طریق اینترنت و فضای مجازی سفارشات را ثبت کرده و از طریق پست، پیک و یا سایر سیستمهای حملونقل داروها را به مشتریان میرساند. ضمن اینکه فروشندگان مربوطه مبالغ قابل توجهی هم از مردم میگیرند؛البته مسئولان وزارت بهداشت در این امر رسیدگی میکنند و امیدواریم که همه از جمله مردم دست به دست هم دهند که بازار سیاه فروش دارو در ناصرخسرو برای همیشه جمع شود.خواهش میکنیم که مردم از طریق اینترنت و تبلیغات از بازارهای غیر رسمی به هیچ عنوان هیچ دارویی را خریداری نکنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۱:۳۸ توسط:نیوز موضوع: نظرات (0)