نيوز نيوز .

نيوز

برنامه اقامت كاري كانادا از طريق تاسيس شعبه اي از يك شركت فعال در كانادا

برنامه اقامت كاري كانادا از طريق تاسيس شعبه اي از يك شركت فعال در كانادا
كانادا داراي يك نوع اجازه كار است كه به برخي افراد اجازه مي دهد تا به طور موقت در كانادا به عنوان يك نيروي انتقالي درون شركتي يا فردي كه قرار است شعبه راه اندازي شده شركتي را در كانادا فعال كند، وارد شده و شروع به كار كنند. اگر يك شركت بين المللي داراي مكاني در داخل كانادا باشد ، آن شركت مي تواند درخواست كند تا يك يا چند عنصر ارشد و كليدي از كاركنان خود را به محل كانادا منتقل كند. درخواست ويزاي انتقال درون شركتي به شركت و كارمند اين امكان را مي دهد تا از درخواست LMIA اجتناب كنند ، زيرا اين مجوز كار معاف از LMIA است. انتقال دهندگان واجد شرايط درون شركت نياز به مجوز كار دارند و از ارزيابي تاثير بازار كار (LMIA) معاف هستند. آنها با انتقال تخصص خود به مشاغل كانادايي ، منافع اقتصادي قابل توجهي را به كانادا مي رسانند.

شرايط لازم براي برنامه بين المللي تحرك: انتقال درون شركتي (ICT)
چندين شرط لازم است كه شركت و كارمند بين المللي براي واجد شرايط بودن براي مجوز كار رعايت كنند.

الزامات كلي
موارد زير شرايط عمومي براي واجد شرايط بودن براي انتقال درون شركت است:

شما در حال حاضر در آن شركت بين المللي مشغول به كار هستيد و به دنبال ورود به كانادا در يكي از زيرمجموعه ، شعبه يا وابسته هاي آن شركت هستيد.
شما در حال انتقال به شعبه كانادايي اي هستيد كه داراي رابطه مستقيم با شركت مبدا و مشاغل و وظايف قانوني در شركت مبدا بوده و در آينده نيز خواهد بود.
هدف از انتقال به شعبه كانادايي، در راستاي انجام يك مقام اجرايي ، مديريتي ارشد يا انتقال دانش تخصصي است.
شما به طور مستمر (اثبات شده از طريق حقوق و دستمزد يا فرم ديگر) توسط شركتي كه قصد دارد آنها را در خارج از كانادا در موقعيت تمام وقت مشابه به مدت حداقل يك سال در دوره سه ساله بلافاصله قبل از تاريخ درخواست اوليه منتقل كند ، استخدام شده ايد.
شما براي يك دوره موقت به كانادا مي آييد.
شما تمام شرايط مهاجرت را براي ورود موقت رعايت مي كنيد


شرايط شركت براي انتقال درون شركتي

به طور كلي ، شركت بايد مكانهاي فيزيكي را براي انجام عمليات كانادايي ، به ويژه در مورد دانش تخصصي ، حفظ كند. با اين حال ، در موارد خاص مربوط به مديران ارشد يا مديران اجرايي ، مي توان پذيرفت كه آدرس راه اندازي جديد هنوز مشخص نشده باشد. به عنوان مثال ، شركت ممكن است از آدرس وكيل خود استفاده كند تا اينكه مدير اجرايي بتواند يك ملك را خريداري يا اجاره كند.
اين شركت بايد برنامه هاي واقع بينانه اي براي كاركنان عمليات جديد ارائه دهد.
اين شركت بايد توانايي مالي لازم براي شروع كار در كانادا و جبران خسارت كاركنان را داشته باشد.
هنگام انتقال مديران يا مديران ، شركت بايد نشان مي دهد كه آنقدر بزرگ خواهد بود كه از عملكرد اجرايي يا مديريتي پشتيباني كند.
هنگام انتقال كارگر دانش تخصصي ، شركت بايد نشان مي دهد كه انتظار مي رود در حال انجام تجارت باشد.
اطمينان حاصل كنيد كه كار توسط اداره در عمليات كانادايي هدايت و هدايت مي شود.

 


مدارك مورد نياز براي ICT كانادا

مستندات زير مورد نياز است:

تأييد اينكه شهروند خارجي در حال حاضر توسط يك شركت چند مليتي خارج از كانادا مشغول به كار است و به دنبال ورود به كار در يكي از شركت هاي مافوق ، ​​شركت هاي تابعه ، شعبه يا وابسته آن شركت در كانادا است.
تأييد اينكه شهروند خارجي (از طريق حقوق و دستمزد يا قرارداد) به طور مداوم (تمام وقت ، و نه با تجميع كردن ساعات كار به صورت پاره وقت) توسط شركت خارج از كانادا، در يك موقعيت تمام وقت مشابه ، حداقل به مدت يك سال در مدت سه سال مشغول به كار بوده است. دوره سال بلافاصله قبل از تاريخ درخواست اوليه ؛
ارائه طرح كلي موقعيت متقاضي در مقام اجرايي يا مديريتي يا شامل دانش تخصصي (مانند موقعيت ، عنوان ، محل در سازمان ، شرح شغل) ؛
در مورد "دانش تخصصي" ، شواهدي مبني بر اينكه فرد داراي چنين دانش است و موقعيت در كانادا نياز به چنين دانش دارد.
طرح كلي موقعيت در كانادا (يعني ، موقعيت ، عنوان ، محل در سازمان ، شرح شغل) ؛ نشان دادن مدت اقامت مورد نظر ؛ و شرح رابطه بين شركت در كانادا و شركت در كشور خارجي (ممكن است افسر براي اثبات رابطه بين سازمان كانادايي و خارجي كه مايل به انتقال هستند ، مدرك ملموسي درخواست كند).


زمان بررسي تقاضاي اجازه كار انتقال درون شركتي به كانادا
متوسط ​​زمان انتقال درون شركتي 10 هفته است ، اما گزينه هاي اولويت پردازش وجود دارد. افرادي كه واجد شرايط براي پردازش 2 هفته اي هستند ، ويزاي انتقال درون شركتي را ظرف 2 هفته دريافت مي كنند. اين گزينه پردازش با اولويت براي كشورهاي بدون معافيت ويزا است (پردازش بيومتريك در اين 2 هفته لحاظ نمي شود).

ويزاي نقل و انتقال درون شركتي چقدر اعتبار دارد؟
مجوز كار انتقال درون شركتي به مدت يك سال معتبر است. اگر مي خواهيد مجوز كار را از طريق انتقال درون شركت تمديد كنيد ، بايد مداركي ارائه دهيد كه:

شركتهاي كانادايي و خارجي هنوز روابط واجد شرايط دارند
دفتر جديد در سال گذشته به ارائه مستمر كالا يا خدمات پرداخته است
دفتر جديد نيرو گرفته است.

https://www.immigrationdoor.com/i-8661/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۱۹ توسط:نيوز موضوع: نظرات (0)