نیوز نیوز .

نیوز

استفاده از پیستون سرامیکی علاوه بر افزایش عمر پمپ ، ضریب اطمینان پمپ را نیز بالاتر برده است

بطور مثال در صورتی که مساحت مکان مورد نظر برای آبیاری وسیع باشد و یا برنامه آبدهی محل مورد نظر، از یکدیگر متفاوت باشد، استفاده از تایمر های دو خروجی مناسب تر است. اولین هدف بنیانگذار شرکت ، سرعت بخشیدن به توسعه آبیاری مزارع بود .شرکت برتولینی (BERTOLINI) در طی چندین دهه فعالیت خود توانست در زمینه پمپ های کوچکتر، کم صداتر و سبک تر با قایلیت تعمیرو نگهداری آسان تر پیشرفت نماید. همچنین در زمینه های دیگر همچون تولید بذر، کود، سم نیز فعالیت دارد. شرکت اوربیت در سال 1986 در شهر Bountiful ایالت Utah ایالات متحده آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد. اگر یک تایمر مناسب آبیاری نصب کنید و آن را از طریق اتصالات به تمام مناطق متصل کنید، به راحتی آب مورد نیاز را برای گیاهان فراهم می کنید. شرکت اوربیت محصولات خود را که بیش از 2000 نوع کالاست در 40 کشور و 5 قاره توزیع می کند و به دلیل کیفیت مطلوب این محصولات جایگاه خوبی در بین خریداران لوازم آبیاری داراست. 

استفاده از پیستون سرامیکی علاوه بر افزایش عمر پمپ ، ضریب اطمینان پمپ را نیز بالاتر برده است. با افزایش ویسکوزیته سیال سرعت پمپ کاهش می یابد. یک بویلر یا آبگرمکن میتواند قبل یا بعد از پمپ قرار بگیرد. سرمایهگذاری روی یک دستگاه واترجت صنعتی به این معنی است که شما برای تمیز کردن، ضدعفونی کردن و از بین بردن آلودگیها مصمم هستید. لازم به ذکر است که پمپهای به کار رفته در این گونه از محصولات به گونهای است که آلیاژهای به کار رفته در پمپ بسیار سبک و مقاوم بوده و پیستونهای سرامیکی آن بسیار بادوام است. لذا به منظور استفاده در مکان هایی با وسعت کم بکارگیری تایمر نوع تک خروجی به صرفه است. تایمر آبیاری خانگی چه ویژگی هایی دارد؟ پیستون ها در درون سیلندر ها قرار دارند و سیلندر ها به محور متصل هستند که انتهای حرکت پیستون ها با استفاده از لغزنده هایی به صفحه جریانی متصل است بالانس می شوند. شرکت آرنا توسعه بهکو واقع در استان خراسان و نماینده کشور تایوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع تجهیزات باغبانی، کشاورزی، ماشین الات و آبیاری است. بزرگترین سازنده پمپ های پیستونی حرفه ای در دنیا و در سطح بین المللی گروه Interpump group S.P.A میباشد که سهم بسیار قابل توجهی از این بازار را در اختیار دارد.

بزرگترین پیشرفت اینترپمپ هنگامی اتفاق افتاد داد که به جای استفاده از پیستون های فولادی از پیستون سرامیکی در پمپ پلانجری استفاده کرد. تایمر آبیاری نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد چون از قطعات پلاستیکی تولید شده است و گرمای خورشید به صورت مستقیم میتواند به آنها آسیب وارد کند. نکته قابل توجه در سیستم این است که هر کدام از مواد می بایست به صورت مایع رقیق شده در بیایند و استفاده از مواد جامد و غیر قابل انحلال با آن عملا در این سیستم امکان پذیر نیست. انتخاب هر یک از تایمر ها بستگی به عوامل مختلفی همچون وسعت محل تحت آبیاری، حجم مورد نیاز آبیاری و برنامه ریزی آبیاری دلخواه (در تایمر دو کاناله می توان دو برنامه آبیاری جداگانه تنظیم کرد) وابسته است. با دقت مراحل زیر را انجام دهید تا بیشترین کارائی و بالاترین طول عمر را از پمپ داشته باشید. لطفا جهت اطلاع از قیمت پمپ پیستونی ابتدا محصول مورد نظر را از منوی زیر انتخاب نمایید و سپس در صفحه مربوطه به بخش لیست قیمت مربوطه مراجعه نمایید. به همین راحتی و در کمتر از چند دقیقه ای توانستید تایمر آبیاری آمیکو را تنظیم کنید.

تایمر های آبیاری از جمله تجهیزات آبیاری هوشمند می باشند که وظیفه اتوماتیک کردن آبیاری و کنترل نیاز آبی گیاه را برعهده دارد که به وسیله این ویژگی مدت زمان و حجم مورد نیاز آبیاری برای گیاه را تعیین می کند که در برندهای مختلفیاز جمله اوربیت (Orbit) آمریکا موجودند. لنس لوله باریک و مقاوم در برابر فشار و خوردگی است که رابط بین نازل و تفنگی می باشد و به کاربر امکان می دهد تا فاصله ایمن خود را با سطح تحت پاشش حفظ کند. آبیاری به صورت دستی، مقدار آب مصرفی را بسیار افزایش می دهد و همچنین آب زیادی در این راه تلف می شود. همچنین به دلیل برخورد پروانه با آب و رطوبت به دلیل افزایش عمر دستگاه پروانه این مدل از دستگاه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و باعث میشود طول عمر دستگاه به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. هر یک از نمونه های مه پاش مرغداری موجود در لیست فروش ما دارای کیفیت و کارایی عالی بوده و توسط کارشناسان ما مورد تایید می باشد.

بیشتر بخوانید:

https://aftabnews.ir/fa/news/703546/%D8%A2%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۲۷ توسط:نیوز موضوع: نظرات (0)