نیوز نیوز .

نیوز

Individual Software Easy English از نرم افزار های فوق العاده برای یادگیری زبان می باشد

Individual Software Easy English از نرم افزار های فوق العاده برای یادگیری زبان می باشد که توسط دانشکده حرفه ای آموزش زبان طراحی شده است. در نرم افزار Individual Software Easy English شما می توانید vocabulary دلخواه خود را ایجاد نمایید و حتی بر روی تلفظ خود در مکالمه ها کار کنید. با انجام تست های مختلف ارائه شده، می توانید خود را به چالش بکشید و سطح زبان خود را مشخص نمایید. کورس های آموزشی با موضوعات مختلف طبقه بندی شده است و اگر در برخی از بخش ها مهارت دارید، می توانید آن ها را رد کنید و به بخش های بعدی مراجعه نمایید. درسهایی طبقه بندی شده، آنلاین و رایگان برای آموزش زبان انگلیسی. با دوستانی که به موضوع یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند، دورهمی هایی برگزار کنید. پس از مرحله متوسطة زبان آموز قادر به صحبت با لهجه فصیح است که بعد از آن دوره، کلاس های اصل و لهجه با اساتید Native و عرب زبان برگزار می شود. پدر بی پولم دائماً میگفت: من هیچ وقت پولدار نمیشوم و این پیشگویی واقعیت یافت، ولی پدر پولدارم معتقد بود که آدم پولداری است، حتی یک بار پس از ورشکستگیی که افسرده اش کرده بود، باز ادعا کرد آدم ثروتمندی است و میگفت بین فقیر بودن و ورشکسته بودن یک اختلاف بزرگ است و آن این که ورشکستگی موقتی، ولی فقر دائمی است.

در زبان انگلیسی هم ساختار افعال وجود دارد، ولی این ساختارها با ساختار افعال در زبان ژاپنی کاملا متفاوت هستند و شما برای عادت کردن به این ساختارها به زمان و تمرین نیاز دارید. محیط اطرافتان را پر از محتوای انگلیسی کنید. برای اینکه محیط اطرافتان پر از محتوای انگلیسی باشد، نیازی نیست که حتما در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کنید. هنگامی که به فروم ها و یا وب سایت هایی که به حیطه کاری شما نزدیک هستند سر می زنید و در آنها نظر می دهید نوعی حس نیاز به پاسخ در شما ایجاد می شود تا به سوالات و یا نظرات دیگران پاسخ بدهید و خود این امر تاثیر چشم گیری در شکل گیری ساختار فکر کردن به انگلیسی در ذهن شما دارد و همچنین اعتماد به نفس شما را به مرور بالا می برد. دیگر نیاز نیست برای شرکت در یک کلاس انگلیسی، به کلاس حضوری آموزشگاه ها بروید و یا ساعت ها در مسیر باشید و یا کلی اصطلاحا کرایه ماشین بدهید! به وب سایت ها و فروم های زبان انگلیسی سر بزنید و سعی کنید در آنها نظر بدهید. مثلا لیست خریدتان را به زبان انگلیسی بنویسید، مجلات و یا روزنامه های انگلیسی را بخوانید، سایت های ایرانی ای که نسخه انگلیسی دارند را مطالعه کنید.

تا زبان آموز را دچار مشکلات همیشگی تلفظ و یا یادگیری نکند. مسئلهای که شما باید به آن رعایت کنید، تعداد زبان آموز در هر کلاس است. تنها مشکل در نه گفتن به زبان فرانسه، لحظهای است که باید بین تعداد زیادی از مترادفها، یکی را انتخاب کنید. در واقع خانه بسیاری از شرکتهای بین المللی محسوب میشود و در خط مقدم فناوریهای جدید قرار دارد. آزمون های آیلتس IELTS، تافل TOEFL و یا PTE از ازمون هایی هستند که در سطح بین المللی قابل قبول هستند و شما بدون هیچ مشکلی می توانید مدرک این آزمون ها را برای تحصیل و یا مهاجرت استفاده کنید. ۳-از یک دستیار یا همکار در کار نوشتن و آموزش writing کمک بگیرید. در صورت امکان در یک آزمون آیلتس یا تافل ثبت نام کنید. متخصصین زبان براین باورند که اگر شخصی بتواند روزی ۱۰ ساعت به طور کامل و با تمرکز به یادگیری زبان اختصاص دهد، تسلط پایه ای به زبان انگلیسی ظرف ۷۲ روز و یا به عبارتی حدود ۳ ماه قابل حصول خواهد بود. دفتر خاطرات یا وبلاگی به زبان انگلیسی برای خود داشته باشید.

در حال حاضر سایت های آموزش زبان بسیاری تحت نظر آموزشگاه و یا فرد خاصی مانند یک معلم یا مدرس زبان به آموزش زبان می پردازند. وی، تکنیک "چالش و جواب" را ایجاد کرد، که در آن، دانش آموزان باید یک عبارت را به زبان هدف ترجمه کرده، و در بازه زمانی خاصی آن را بگویند، که بعد از آن، عبارت صحیح توسط مدرس گفته می شود. سوال بسیاری از زبان آموزان این است که چگونه در منزل انگلیسی یاد بگیریم؟ اکثر افراد هدفشان از یادگیری انگلیسی آن است که در نهایت بتوانند به راحتی به انگلیسی صحبت کنند. البته برای خیلی از افراد بنا به دلایل مختلف این مدت خیلی بیشتر به طول می انجامد. این برنامه میزان پیشرفت شما را در طول کورس های مختلف ذخیره سازی و ردیابی می کند. علاوه بر این، با نمره این آزمون پیشرفت زبانی خود را با یک آزمون استاندارد می توانید محک بزنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۱:۴۳ توسط:نیوز موضوع: نظرات (0)