نيوز نيوز .

نيوز

استفاده از پيستون سراميكي علاوه بر افزايش عمر پمپ ، ضريب اطمينان پمپ را نيز بالاتر برده است

بطور مثال در صورتي كه مساحت مكان مورد نظر براي آبياري وسيع باشد و يا برنامه آبدهي محل مورد نظر، از يكديگر متفاوت باشد، استفاده از تايمر هاي دو خروجي مناسب تر است. اولين هدف بنيانگذار شركت ، سرعت بخشيدن به توسعه آبياري مزارع بود .شركت برتوليني (BERTOLINI) در طي چندين دهه فعاليت خود توانست در زمينه پمپ هاي كوچكتر، كم صداتر و سبك تر با قايليت تعميرو نگهداري آسان تر پيشرفت نمايد. همچنين در زمينه هاي ديگر همچون توليد بذر، كود، سم نيز فعاليت دارد. شركت اوربيت در سال 1986 در شهر Bountiful ايالت Utah ايالات متحده آمريكا فعاليت خود را آغاز كرد. اگر يك تايمر مناسب آبياري نصب كنيد و آن را از طريق اتصالات به تمام مناطق متصل كنيد، به راحتي آب مورد نياز را براي گياهان فراهم مي كنيد. شركت اوربيت محصولات خود را كه بيش از 2000 نوع كالاست در 40 كشور و 5 قاره توزيع مي كند و به دليل كيفيت مطلوب اين محصولات جايگاه خوبي در بين خريداران لوازم آبياري داراست. 

استفاده از پيستون سراميكي علاوه بر افزايش عمر پمپ ، ضريب اطمينان پمپ را نيز بالاتر برده است. با افزايش ويسكوزيته سيال سرعت پمپ كاهش مي يابد. يك بويلر يا آبگرمكن ميتواند قبل يا بعد از پمپ قرار بگيرد. سرمايهگذاري روي يك دستگاه واترجت صنعتي به اين معني است كه شما براي تميز كردن، ضدعفوني كردن و از بين بردن آلودگيها مصمم هستيد. لازم به ذكر است كه پمپهاي به كار رفته در اين گونه از محصولات به گونهاي است كه آلياژهاي به كار رفته در پمپ بسيار سبك و مقاوم بوده و پيستونهاي سراميكي آن بسيار بادوام است. لذا به منظور استفاده در مكان هايي با وسعت كم بكارگيري تايمر نوع تك خروجي به صرفه است. تايمر آبياري خانگي چه ويژگي هايي دارد؟ پيستون ها در درون سيلندر ها قرار دارند و سيلندر ها به محور متصل هستند كه انتهاي حركت پيستون ها با استفاده از لغزنده هايي به صفحه جرياني متصل است بالانس مي شوند. شركت آرنا توسعه بهكو واقع در استان خراسان و نماينده كشور تايوان يكي از قديمي ترين و بزرگترين شركت هاي توليد كننده انواع تجهيزات باغباني، كشاورزي، ماشين الات و آبياري است. بزرگترين سازنده پمپ هاي پيستوني حرفه اي در دنيا و در سطح بين المللي گروه Interpump group S.P.A ميباشد كه سهم بسيار قابل توجهي از اين بازار را در اختيار دارد.

بزرگترين پيشرفت اينترپمپ هنگامي اتفاق افتاد داد كه به جاي استفاده از پيستون هاي فولادي از پيستون سراميكي در پمپ پلانجري استفاده كرد. تايمر آبياري نبايد در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار بگيرد چون از قطعات پلاستيكي توليد شده است و گرماي خورشيد به صورت مستقيم ميتواند به آنها آسيب وارد كند. نكته قابل توجه در سيستم اين است كه هر كدام از مواد مي بايست به صورت مايع رقيق شده در بيايند و استفاده از مواد جامد و غير قابل انحلال با آن عملا در اين سيستم امكان پذير نيست. انتخاب هر يك از تايمر ها بستگي به عوامل مختلفي همچون وسعت محل تحت آبياري، حجم مورد نياز آبياري و برنامه ريزي آبياري دلخواه (در تايمر دو كاناله مي توان دو برنامه آبياري جداگانه تنظيم كرد) وابسته است. با دقت مراحل زير را انجام دهيد تا بيشترين كارائي و بالاترين طول عمر را از پمپ داشته باشيد. لطفا جهت اطلاع از قيمت پمپ پيستوني ابتدا محصول مورد نظر را از منوي زير انتخاب نماييد و سپس در صفحه مربوطه به بخش ليست قيمت مربوطه مراجعه نماييد. به همين راحتي و در كمتر از چند دقيقه اي توانستيد تايمر آبياري آميكو را تنظيم كنيد.

تايمر هاي آبياري از جمله تجهيزات آبياري هوشمند مي باشند كه وظيفه اتوماتيك كردن آبياري و كنترل نياز آبي گياه را برعهده دارد كه به وسيله اين ويژگي مدت زمان و حجم مورد نياز آبياري براي گياه را تعيين مي كند كه در برندهاي مختلفياز جمله اوربيت (Orbit) آمريكا موجودند. لنس لوله باريك و مقاوم در برابر فشار و خوردگي است كه رابط بين نازل و تفنگي مي باشد و به كاربر امكان مي دهد تا فاصله ايمن خود را با سطح تحت پاشش حفظ كند. آبياري به صورت دستي، مقدار آب مصرفي را بسيار افزايش مي دهد و همچنين آب زيادي در اين راه تلف مي شود. همچنين به دليل برخورد پروانه با آب و رطوبت به دليل افزايش عمر دستگاه پروانه اين مدل از دستگاه از كيفيت خوبي برخوردار بوده و باعث ميشود طول عمر دستگاه به صورت چشمگيري افزايش پيدا كند. هر يك از نمونه هاي مه پاش مرغداري موجود در ليست فروش ما داراي كيفيت و كارايي عالي بوده و توسط كارشناسان ما مورد تاييد مي باشد.

بيشتر بخوانيد:

https://aftabnews.ir/fa/news/703546/%D8%A2%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۲۷ توسط:نيوز موضوع: نظرات (0)